Soluții - Ce oferim?
Prin soluții profesionale de Call Center și Contact Center, flexibile și eficiente, te sprijinim să menții relații puternice și dinamice cu actualii clienți, precum și să-ți crești portofoliul prin atragerea de noi potențiali clienți.
Trend Career Center oferă servicii de calitate, păstrând costurile reduse. În perioadele aglomerate, externalizarea serviciilor de acest gen permite acces rapid la resurse pe măsura nevoilor. Prin externalizarea call center-ului, rentabilitatea investiției va fi mai ridicată în comparație cu realizarea unui departament propriu în companie. Datorită soluțiilor bazate pe tehnologie de ultimă generație, serviciile de call center vor avea transparență totală pentru managementul companiei - statistici actualizate continuu, implementare campanii de telemarketing și telesales în convorbirile Inbound, fel de fel de aplicații ce țin cont de nevoile de moment ale companiei.
Oferim servicii complete de Call Center, prin preluarea de apeluri Inbound și efectuarea de apeluri Outbound, Telemarketing, Telesales și Soft Collection, toate realizate de un colectiv tânăr și dinamic, în continuă dezvoltare, cu focus către clienți și rezultate.
Conceptul de call center vizează oferirea de servicii de gestionare apeluri telefonice, în condițiile în care comunicarea la telefon rămâne o metodă eficientă, rapidă, preferată de cele mai multe persoane în relația cu furnizorii de produse și servicii.
Alege Trend Career Center și prin contact center-ul nostru vei putea primi și efectua un volum mare de apeluri telefonice. Compania pe care o reprezinți va beneficia de experiența noastră, de soluții complete și corect implementate - de la asistență clienți, îndrumare, rezolvarea diferitelor task-uri, până la înregistrarea solicitărilor, realizarea sondajelor, preluarea și gestionarea lead-uri pentru încheiere contractelor la distanță.
Serviciile de call center și contact center pot fideliza clienții actuali, pot impulsiona reactivarea unor clienți vechi, pot genera creșterea vânzărilor pe volumul actual de clienți și atragerea de noi consumatori prin campanii de telemarketing și telesales. Totul este flexibil, în funcție de nevoile de moment ale companiei tale.
Servicii Inbound
Serviciile de tip Inbound, comunicarea esențială între companie și clienți, reprezintă baza unui call center / contact center. Apelurile Inbound cuprind gestionare numere verzi, Info Line și Customer Support sau suport general clienți și presupun comunicarea inițiată de consumator în relația cu operatorul de call center.
Clienții au nevoie să intre rapid în legătură cu reprezentanți ai companiei, să poată expune probleme, sugestii, reclamații, întrebări diverse, solicitări cu privire la contractarea de noi servicii și produse, modificări de contracte etc.
Preluarea apelurilor telefonice se va face cu o echipă profesionistă, bine pregătită pentru orice situație, care urmează proceduri clare și se adaptează fiecărui client. Scopul nostru este să oferim clienților informații corecte și complete, să promovăm produse și servicii în mod eficient, natural, consultativ. Folosim tehnologie de ultimă generație, reprezentăm compania într-un mod profesionist, ceea ce ajută la creșterea reputației, la îmbunătățirea imaginii chiar și în situațiile cele mai speciale.
De la asistență comercială, la asistență tehnică specifică, rezolvarea unor situații uzuale, suport pentru utilizarea unor aplicații specifice, până la solicitări de furnizare informații și preluare / gestionare a comenzilor, înregistrarea solicitărilor și transmiterea către departamentele specializate, totul poate fi realizat cu succes în call center. Acțiunile și problemele sunt rezolvate în timp redus, cu scopul principal de creștere a satifacției a clientului final. Implicit se realizează procesele de satisfacție clienți și fidelizare a acestora, serviciile de suport comercial și tehnic, info clienți, servicii post vânzare, fiind considerate servicii cu valoare adăugată extrem de apreciate de consumatori în procesele comerciale.
Practic, toate activitățile de gestionare a apelurilor telefonice (și nu numai) primite de o companie de la clienții săi și de la potențiali clienți interesați de servicii / produse vor fi externalizate în mod eficient spre firma de call center și contact center, la un cost agreat, cu rezultate optime și flexibilitate maximă în funcție de dezvoltarea companiei.
Suport tehnic
Remedierea defecțiunilor de tip troubleshooting sau a celor tehnice, configurarea echipamentelor sau a unui software, sunt activități care pot fi derulate de agenții inbound. Desigur, există mai multe niveluri de gestionare, agenții având cunoștințe tehnice diferite și abilități profesionale avansate.
Suport clienți
În mediul digital, clienții beneficiază de asistență mai mult decât prin tradiționalul canal telefonic. Un centru de contact va oferi tot sprijinul necesar, într-o structură modernă dezvoltată pe mai multe canale.
Backoffice suport
Operațiunile de back-office-ul sunt părți esențiale ale companiei dumneavoastră și trebuie să fie efectuate corect și la timp. Oferind asistență departamentelor aflate în contact cu clientul, back-office-ul stabilește bunul mers al afacerii.
Suport multilingvistic
Hello! Salut! Kalimera! Fie că aveți clienți răspândiți în toată lumea, fie că sunt concentrați într-o singură zonă, o soluție de suport multilingvistică vă permite să scalați serviciile și să fiți mai disponibili.
Servicii Outbound
Serviciile de tip outbound generează valoare adăugată și permit companiei beneficiare să se bucure de oportunități importante, care pot ajuta la creșterea cifrei de afaceri și implicit a profitabilității. Pe scurt, apelurile Outbound se referă la aceeași comunicare între operatorii de call center și clienți, doar că sensul comunicării este diferit: operatorii inițiază comunicarea, apelurile sunt realizate dinspre companie spre clienți, sunt valorificate lead-uri obținute în campanii de marketing și publicitate pe diverse canale.
În cazul comunicării din call center, ne referim desigur la apeluri telefonice, respectând în totalitate normele actuale în materie de protecție a datelor. Reprezentanții Trend Career Center cunosc legislația și oferă implicit consultanță în acest sens, alegând metode nu doar eficiente, ci și legale și etice. Costurile comunicării prin apeluri Outbound sunt foarte mici în raport cu potențialele rezultate, prin comunicare orientată în mod extrem de targetat, se ajunge în mod direct, precis, la anumiți clienți sau potențiali clienți.
Agenții lucrează după o listă de clienți și prospecți pe care trebuie să-i contacteze. De aceea, utilizăm un sistem CRM pentru a monitoriza și gestiona interacțiunile agenților cu clienții. Apelurile outbound sunt efectuate manual sau automat, prin diferite aplicații de apelare, care permit agenților să inițieze mai multe apeluri outbound într-un anumit interval de timp și să-și crească productivitatea.
Telemarketing
Vânzări și marketing prin servicii de call center
Serviciile active de comunicare de tip telemarketing și telesales permit exploatarea
corectă și avansată a bazei de date cu clienți existenți, dar și pentru clienții care și-au dat acordul
de a fi contactați în urma unor concursuri sau campanii de marketing și publicitate.
Astfel de campanii sunt de obicei punctuale, cu scop clar și volum stabilit de contacte. Se vor utiliza
inclusiv lead-uri câștigate online de companie sau se pot verifica baze de date mai largi, tocmai pentru
identificare și clasificare lead-uri care să fie apoi utilizate de rețeaua comercială.
Putem stabili și campanii de mystery calls unde vom testa abilitățile de vânzări și marketing ale
echipei proprii, respectarea procedurilor de lucru și abordarea corectă a clienților. Este o testare
efectivă a angajaților la nivel punctual, dar și general, prin evaluare inclusiv a eficienței
programelor de instruire.
Serviciile de call center pe segmentul de apeluri Outbound vizează feed-back-ul clienților. Acești
clienți pot fi ușor câștigați de concurență dacă nemulțumirile lor nu sunt cunoscute de către companie.
Serviciul de realizare sondaje telefonice, Customer Satisfaction and Surveys, poate însemna acumulare de
informații de la clienți existenți, dar și de la clienți potențiali. Dincolo de identificarea unor
probleme punctuale, se poate analiza nivelul general de satisfacție a clienților. Analizele complexe pot
ajuta apoi la creșterea vânzărilor, la fidelizarea clienților și la identificarea celor mai bune soluții
pentru viitor.
Telesales
În ansamblu, o campanie de telesales poate presupune generare de lead-uri pentru
departamentul de vânzări, poate realiza vânzări directe, poate însemna preluare și procesare comenzi. În
plus, se ating și alte puncte precum customer service și rezolvarea unor dispute cu clienți nemulțumiți
(o problemă se poate transforma chiar într-o vânzare). Se realizează desigur rapoarte complete,
avansate, cu numărul de apeluri telefonice, lead-uri, clienți, vânzări, statistici ce pot fi analizate
ulterior și de alte departamente.
Cea mai potrivită soluție este externalizarea serviciilor de call center către o companie specializată,
care are experiență vastă, know-how, vine cu toate instrumentele necesare, de la echipamente hardware și
software, până la echipa în sine de operatori call center / contact center. Trend Career Center, firmă
de call center și contact center cu sediul în București, poate realiza campanii de telesales, integrate
cu alte tipuri de servicii call center. Se pot folosi bazele de date ale clientului sau se poate
facilita accesul la baze de date operate în mod legal și etic, țînând cont de toate prevederile legale
cu privire la operarea datelor cu caracter personal în Uniunea Europeană și implicit în România.
Inițiați astăzi comunicarea cu noi și aflați tot ceea ce putem oferi, personalizat, flexibil, pentru
afacerea pe care o reprezentați! Trend Career Center are sediul în București, având o echipă
experimentată și bine instruită, care folosește software performant de call center și contact center de
ultimă generație.
Lead generation
Ce obiective are echipa dumneavoastră de vânzări? Majoritatea companiilor își propun să închidă cu succes cât mai multe oportunități și să își atingă obiectivele într-un mod eficient.
În realitate, o bună parte din timp este alocată identificării de clienți potențiali. Acesta etapă necesită mult timp iar rezultatele, chiar și atunci când apar, pot fi nesatisfăcătoare. Cum ar fi ca personalul de vânzări să primească lead-uri calificate? Acest lucru nu va genera doar mai multe vânzări, dar va da un suflu nou procesului de vânzări și vă aduce per toatal rezultate mai bune.
Programare întâlniri
Atât afacerile de tip B2B cât și cele de tip B2C apelează la serviciile de call center pentru programarea întâlnirilor cu potențialii clienți. Acestea sunt adesea utilizate de către afacerile care oferă servicii, organizațiile medicale, agențiile imobiliare, domeniile financiare, de asigurări și ipotecare. Programările în domeniul B2B sunt de asemenea utilizate atunci când un produs sau un serviciu este complex, în natură sau necesită o demonstrație.
Soft collection
Colectarea de creanțe este o activitate solicitantă și consumatoare de timp, dar cu o strategie bună, veți primi plățile la timp și întreaga experiență a clienților va fi îmbunătățită.
Sondaje de opinie
Pentru a desfășura un sondaj profesionist, veți avea nevoie de software specific și de personal instruit care să implementeze și să gestioneze sondajul. Aceste operațiuni nu sunt ieftine, iar externalizarea lor poate aduce beneficii suplimentare.
trend career
Formular de contact
Ne sprijinim partenerii să-și atingă obiectivele cu soluții de externalizare pe termen lung!
Contactează-ne acum la
+40 773 892 144