Cum lucrăm

Importanța unui contact center în vremuri de pandemie Covid-19

Pandemia Covid-19 ne-a schimbat viața personală, pe cea profesională, precum și întreg mediul de afaceri, fiind evenimentul de maxim impact din secolul nostru. Companiile au fost forțate să se adapteze la noua realitate economică, având două priorități: protejarea resurselor umane și a clienților, respectiv protejarea business-ului în sine! Nimeni nu știe cât de mult va continua pandemia, însă efectele acesteia le vom resimți și în următorii ani. Indiferent cât de optimiști am fi, oamenii își vor stabili ei înșiși anumite restricții de distanțare socială, vor utiliza și mai intens mediul online, telefonul mobil, relațiile la distanță în general, iar în plan comercial se va schimba modalitatea de lucru cu furnizorii, felul în care se vor realiza achizițiile, respectiv modul în care se vor derula întâlnirile, cel mai probabil online, ajungându-se chiar la semnarea contractelor în mod digital.

În acest context, există și avantaje de care societățile comerciale pot beneficia, pot diminua activitatea de retail offline, care are costuri mai ridicate și își pot eficientiza afacerile prin creșterea vânzărilor prin online. Este cazul băncilor, asigurărilor, IT&C, dar și alte nișe de retail de produse sau servicii. Rețelele de retail vor păstra doar  locațiile bune de vânzare și își vor consolida și pregăti echipele de vânzări, marketing și suport comercial. Astfel, rolul unui contact center devine esențial în dezvoltarea afacerii. Toate informațiile publicate în 2020 indică faptul că activitatea în call centere și vânzările online au înregistrat creșteri majore de activitate.

Clienții sunt dispuși și chiar preferă să rezolve o mulțime de chestiuni la telefon, pe email, online, în general. În momente de criză, brandurile de succes rămân lângă clienți, le arată acestora că sunt ușor accesibile, chiar și la distanță. Unele afaceri sunt pregătite pentru o asemenea schimbare, altele externalizează. Alegerea externalizării poate fi una firească, cât timp un contact center iți oferă acces la un software performant, experiență în servisarea clienților, know-how, flexibilitate și soluții customizate în funcție de nevoie. Trend Career Center dispune de toate acestea, precum și de oameni cu expertiză, dorință de reușită pentru client și focus pe livrabile.

Serviciile esențiale pentru orice companie, pe care și Trend Career Center le oferă, încep de la preluarea apelurilor inbound, info line, relații clienți, suport comercial / vânzări și suport tehnic, preluarea și gestionarea comenzilor. Trend Career Center oferă companiilor și servicii cu valoare adăugată, de tip outbound, care includ telemarketing și telesales sau sondaje de opinie. Ne focusam împreună cu compania colaboratoare spre atragerea de clienți noi, precum și pe satisfacția și fidelizarea clienților existenți.

Orice business aflat în offline are nevoie de partea complementară venită din online, iar Trend Career Center este o soluție pentru externalizarea relației cu clienții, înregistrarea comezilor, operarea acestora, precum și alte acțiuni specifice. Experiența managementului Trend Career Center conduce către închegarea echipei, prin motivare și dezvoltare continuă, lasând în focusul companiilor colaboratoare partea de produs și marketing, iar pe măsură ce activitatea crește, putem contracta rapid noi resurse adaptate dimensiunii proiectului.

Cei 5 pași până la începerea colaborării

1. Stabilirea contactului:

  • Completezi formularul de contact
  • Vei fi contactat în maxim 24 de ore de către echipa noastră de vânzări

2. Înțelegerea nevoilor de externalizare:

  • Înțelegerea de bază a cerințelor dumneavoastră
  • Efectuarea unei estimări (acolo unde este posibil)
  • Ne dați aprobarea pentru a continua
  • Înțelegerea detaliată a cerințelor dumneavoastră
  • Executarea proiectului pilot (dacă este necesar)

3. Deciderea prețurilor și semnarea acordurilor:

  • Confirmarea detaliilor de preț
  • Crearea unei propuneri (dacă este necesar)
  • Semnarea contractelor, SLA și alte acorduri

4. Începerea proiectului:

  • Instruire și desfășurare de resurse
  • Întâlnire de lansare a proiectului

5. Derularea proiectului:

  • Executarea și gestionarea proiectului
  • Raportarea către dvs. și obținerea de feedback în mod continuu

trend career

Formular de contact

    Ne sprijinim partenerii să-și atingă obiectivele cu soluții de externalizare pe termen lung!

    Contactează-ne acum la
    +40 773 892 144