Viziune
Suntem o companie orientată spre viitor, cu o gamă largă de servicii, întotdeauna deschiși la noi abordări, tehnologii și soluții. Ne plac conceptele îndrăznețe și ideile inovatoare, apreciem creativitatea și încurajăm oamenii.
Scopul nostru este să devenim unul dintre principalii furnizori în domeniul experienței clienților, serviciilor de call center și recrutare.
Misiune
Prioritatea noastră este să înțelegem nevoile partenerilor noștri și să îi ajutăm să își atingă potențialul maxim, să oferim siguranță, consultanță și servicii de top.
Ne putem adapta oricând la nevoile și cerințele specifice fiecărui client pentru a oferi o bună experiență.
Scopul nostru este ca, în timp ce construim cariere alături de tineri, prin proceduri simple și eficiente, stabilite împreună cu partenerii de business, să livrăm excelență. Ne propunem să pregătim oameni temeinic instruiți pentru lumea în care trăim, cu o viață profesională corect îndreptată ca direcție, cu skilluri esențiale, dobândite prin implicare, și activități prestabilite pentru definirea profesională, care să fie reflectate în activitatea derulată zilnic pentru partenerii noștri.
Valori
Valorile noastre au la bază calitatea muncii, determinarea, responsabilitatea, flexibilitatea, proactivitatea, învățarea și cooperarea pe termen lung.
Deși angajăm oameni aflați pe drumul de început al carierei, alegem să avem alături de noi oameni interesați de perspective diverse, cu personalități și atitudini constructive, pregătiți și dornici să construim împreună cariere și proiecte de succes.
Pe scurt, suntem o școală de cariere, una în care creștem prin feedback și comunicare, aspecte relevante atât pentru angajații companiei, cât și pentru partenerii noștri.
Suntem interesați să punem oamenii în valoare în cadrul echipelor pe care le creăm împreună, pentru a fi pregătiți atât pentru proiectele în derulare, cât și pentru oportunitățile viitoare.
Apreciem implicarea, încurajăm oamenii cu idei constructive și urmărim realizarea obiectivelor. Pentru noi, orice angajat pregătit și motivat, reprezintă succes garantat pentru client.
Servicii
Inbound
Serviciile de tip Inbound, comunicarea esențială între companie și clienți, reprezintă baza unui call center / contact center. Apelurile Inbound cuprind gestionare numere verzi, Info Line și Customer Support sau suport general clienți și presupun comunicarea inițiată de consumator în relația cu operatorul de call center. Clienții au nevoie să intre rapid în legătură cu reprezentanți ai companiei, să poată expune probleme, sugestii, reclamații, întrebări diverse, solicitări cu privire la contractarea de noi servicii și produse, modificări de contracte etc.
Outbound
Serviciile de tip outbound generează valoare adăugată și permit companiei beneficiare să se bucure de oportunități importante, care pot ajuta la creșterea cifrei de afaceri și implicit a profitabilității. Pe scurt, apelurile Outbound se referă la aceeași comunicare între operatorii de call center și clienți, doar că sensul comunicării este diferit: operatorii inițiază comunicarea, apelurile sunt realizate dinspre companie spre clienți, sunt valorificate lead-uri obținute în campanii de marketing și publicitate pe diverse canale.
Antreprenorul
La 39 de ani, după ce a acumulat 15 ani de experiență în servisarea clienților și a vânzărilor, cu expertiză în zona de call center, Nicolae Bajenica a făcut o investiție în viitor, atât în carierele angajaților, cât și în dezvoltarea afacerilor celor cu care va colabora, prin deschiderea Trend Career Center.
Nicolae Bajenica a absolvit Facultatea de inginerie aerospațială, iar după ce e profesat un an ca inginer proiectant, a hotărât să revină în industria în care a lucrat încă din timpul facultății. Dinamicitatea și energia prezentă în sectorul BPO l-au atras ca un magnet, iar firea competitivă și dorința continuă de dezvoltare, l-au determinat să evolueze permanent.
Prin modelul său își dorește să inspire tinerii care încep o carieră, propunându-și să le ofere un mediu propice dezvoltării și să le călăuzească pașii către viitor. A fost teamleader pentru echipe formate din câțiva membri, dar și pentru mai multe proiecte simultan, ajungând să coordoneze în același timp chiar și peste 800 de oameni. Satisfacția cea mai mare a lui Nicolae Bajenica este să livreze performanță și calitate, iar dezvoltarea oamenilor din echipă este un obiectiv la fel de important.
Prin deschiderea Trend Career Center, Nicolae Bajenica țintește să devină un furnizor de top în industria BPO, să-și dezvolte permanent oamenii din echipă și proiectele în care este implicat. Primul proiect este unul de suflet, de fapt o continuare a ceea ce a făcut în ultimii 7 ani în cea mai mare companie de turism din România, Christian Tour, iar asocierea cu mentorul său Cristian Pandel, crează premisele pentru un viitor cu multe reușite.
trend career
Formular de contact
Ne sprijinim partenerii să-și atingă obiectivele cu soluții de externalizare pe termen lung!
Contactează-ne acum la
+40 773 892 144