Suntem o companie tânără, însă cu planuri mari de viitor, deschiși la noi abordări, tehnologii și soluții. Ne plac conceptele îndrăznețe și ideile inovatoare, apreciem creativitatea și încurajăm oamenii.
Deși angajăm oameni aflați pe drumul de început al carierei, alegem să avem alături de noi oameni interesați de perspective diverse, cu personalități și atitudini constructive, pregătiți și dornici să construim împreună cariere și proiecte de succes.
Suntem interesați să punem oamenii în valoare în cadrul echipelor pe care le creăm împreună, pentru a fi pregătiți atât pentru proiectele în derulare, cât și pentru oportunitățile viitoare.
Apreciem implicarea, încurajăm oamenii cu idei constructive și urmărim realizarea obiectivelor. Pentru noi, orice angajat pregătit și motivat, reprezintă succes garantat pentru fiecare parte.
Pe scurt, suntem o școală de cariere, una în care să creștem prin feedback și comunicare.
Îți place să comunici cu oamenii și să fii o persoană activă ? Ești ambițios, dinamic și îți place să lucrezi în echipă ? Te invităm să te alături echipei noastre. Trimite CV-ul tău la cariere@trendcareer.ro și fii în trend.
Hai alături de noi, să creștem împreună!
Joburi disponibile
Consultant Vânzări Turism / Back Office Call Center
Candidatul ideal
- să iți placă să comunici cu clienții, să fii atent la nevoile lor cât și la detalii
- să ai abilități bune de comunicare verbală și în scris
- să iți dorești să înveți permanent lucruri noi și diferite, să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltate
- să fii o persoană activă, organizată și structurată, capabilă să coordoneze și să gestioneze mai multe lucrări în același timp, să ai spirit de echipă, să ai energie pozitivă, să fii empatic și creativ
- disponibilitatea pentru un program de lucru flexibil
- experiența în turism sau în vânzări este considerată un avantaj
- disponibilitatea imediată este considerată un avantaj
- nu este necesară experiența în call center
Descrierea jobului
Proiectul pentru care se face angajarea este în domeniul turismului, pentru cel mai mare tour operatour din România. Astfel, cerințele sunt:
- gestionarea și soluționarea solicitărilor primite de la clienți, atât telefonic cât și pe email
- propunerea de oferte potrivite pentru cererile/nevoile clienților
- oferirea de informații relevante și corecte despre produsele și serviciile companiei
- procesarea rezervărilor făcute online, prin transmiterea documentelor și urmărirea statusurilor
- verificarea rezervărilor încheiate, contactarea și informarea clienților pentru diverse situații: scadențe, modificări, documente de călătorie
- folosirea sistemelor necesare activității zilnice
- respectarea proceselor și procedurilor de lucru
- inițierea de apeluri telefonice cu scopul de a promova, de a convinge și de a vinde produsele și serviciile companiei.
Consultant Vânzări Memex
Candidatul ideal
- Energie și aptitudini bune pentru o comunicare clară și coerentă prin telefon și e-mail
- Experiență anterioară în relaționarea cu clienții (ar fi un avantaj)
- Dorința de a evolua profesional
- Abilitatea de a centraliza și gestiona informațiile contractuale
- Cunoștințe și dexteritate în utilizarea Microsoft Excel
Descrierea jobului
- Să interacționezi constant telefonic (outbound) și prin e-mail cu departamentele interne și clienții noștri – persoane juridice
- Să contactezi telefonic clienții
- Să menții și să extinzi portofoliul de clienți
- Să îndeplinești obiectivele de vânzare realizând contracte cu clienții actuali și cu cei noi
- Să redactezi și să transmiți ofertele către clienți
- Să identifici nevoile clienților și să le transmiți soluții personalizate
- Să întocmești diferite rapoarte interne solicitate de managerul direct
- Să oferi sprijin clienților pentru buna gestionare și operare a platformelor Memex